Poezija, glazba i kazalište bile su umjetničke koordinate nesumnjivo najznačajnijeg hrvatskog kantautora, jednog od najboljih pjesnika našeg jezika i skladatelja čije su kompozicije nadživjele scensko izvedbena djela za koja su pisane. Nije, dakle, bilo ništa prirodnije nego u rodnom gradu Arsena Dedića i u kazalištu u kojem je bio i autor i izvođač i publika, pokrenuti poetsko-glazbene večeri nazvane ,,Arsenov feral” i to puno prije nego se vrli, novi svijet pokazao u svom lošem izdanju.
Uzeti Arsena kao orijentir značilo je, međutim, mogućnost snalaženja i u okolnostima u kojima je kultura ostala bez najvažnijeg – bez neposrednog kontakta s publikom. Tako se ,,Arsenov feral” pokazao i kao format u kojem je HNK Šibenik mogao djelovati bez obzira na pandemijska ograničenja, nudeći sadržaj koji je jednako prikladan izvedbama uživo i preko internetskih platformi.
Ujedno, svi su ti naši, točnije ,,Arsenovi ferali”, bili putokaz za istraživanje i njegova i rada drugih pjesnika i pjesnikinja i svih dimenzija sjedinjavanja teatra, poezije i glazbe, ali tako da ostane istaknuto ono što mora biti najvažnije kada se cijeli jedan program posvećuje velikom pjesniku.
Zamišljen u početku kao jedan od popratnih programa u produkciji HNK Šibenik, ,,Arsenov feral” se pokazao kao vrijedan i prepoznatljiv sadržaj šibenskog kazališta. I to je, ma kako moglo zvučati, zasluga Arsena Dedića: kada se u umjetnosti oslanjate na najveće, onda ograničenja ne vrijede, a mogućnosti postaju beskrajne, a sve što treba učiniti je prepustiti se njegovom naslijeđu kojem je ,,Arsenov feral” posveta što traje i mijenja se.