Eksperimentalnim istraživačkim pokušajem kreiranja kazališne predstave tipičnom metodom rada kroz improvizacije i međusobno istraživanje dolazimo do predstave. Dramaturški zahtjevan postupak – komad koji nastaje zajedničkim kreativnim istraživanjem na sceni, polaznika dramskog studija „Ivana Jelić“, svaki prizor koji izvode mladi glumci podložan je inscenaciji koja je postavljena linearno i prati htijenje mladih glumaca da postave na sceni ono što zapravo žele gledati kao publika. Sve se događa u trenutku kada se suoče s činjenicom koja je najteža za glumca, a to je prazno kazalište. Temom kojom smo se željeli baviti kroz dugo istraživanje, polaznici Dramskog studija Ivana Jelić su kompletni autori i kreatori cjeline, odnosno ove predstave koje ćete gledati.
„Repertoar“ nije, iako tako možda zvuči, predstava o kazalištu kakvo treba biti, već o onome što ostaje između temeljno pogrešnog narativa o samoodrživoj ili isključivo komercijalnoj kulturi i stvarne uloge teatra koje, kako je govorio poljski kazališni teoretičar i esejist Jan Kott, može biti i zabavno. Članovi i članice kazališne trupe kojoj prijeti gašenje zbog manjka financija, pokušavaju se spasiti kreiranjem komada koji će imati veću ekonomsku nego estetsku vrijednost. Tragajući za njim i poigravajući se sa klasičnim dramskim tekstovima, kultnim filmovima i aktualnim medijskim trendovima, pokazuju do koje mjere karikaturalnosti se može doći podilaženjem publici, ali i potvrđuju da, parafrazirajući velikog Predraga Lucića, visoke estetike nema ako između nje i etike ne stoji znak jednakosti.