Energetska obnova zgrade
Hrvatskog narodnog kazališta u Šibeniku

HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U ŠIBENIKU

Nera Gojanović

NERA GOJANOVIĆ

Nera Gojanović

Solist

Svojim dolaskom u Šibenik pokrenula je koncertnu sezonu u Šibenskom kazalištu, koncertnu pretplatu, Ciklus predstavljanja šibenskih glazbenika, Međunarodni Vocal masterclass posvećen Majdi Radić te Festival klasične glazbe “Musica appassionata” posvećen Nevenu Belamariću.
Organizirala je i producirala te izvedbeno sudjelovala u brojnim koncertima, glazbeno – scenskim programima te naposljetku i u operama G. C. Menottija „The Medium“ u produkciji HNK u Šibeniku, prvoj opernoj produkciji nakon gotovo cijelog stoljeća, i „The turn of the screw“ B. Brittena.

Nera Gojanović, rođena 1979. godine u Šibeniku gdje završava osnovno i srednje obrazovanje. Muzičku akademiju upisuje u Zagrebu 1997. godine u klasi prof. Snježane Bujanović-Stanislav. Kao predstavnica Hrvatske putovala je na Tajvan i Filipine gdje je sudjelovala u radu Svjetskog zbora. Održala je niz koncerata od kojih neke pod okriljem organizacija “Šibenik metropola mladih”, “Hrvatska glazbena scena mladih”, “Hrvatska glazbena mladež” itd. Sudjelovala je u radu Orguljaške škole u Šibeniku pod vodstvom prof. Marija Penzara. Godine 2001. osvojila je nagradu kao najbolja studentica Šibensko-kninske županije na području umjetnosti. Diplomirala je 2003. godine te iste godine upisuje magisterij na akademiji u Zagrebu u klasi primadone Nelli Manuilenko. U svom dosadašnjem umjetničkom radu održala je značajne koncerte kao što je ostvarila i značajne uloge unutar hrvatskih opernih produkcija.

Održala je samostalni koncert u MD Vatroslav Lisinski u sklopu tribine “Darko Lukić” 2005. godine. Stručno se usavršavala kod uvaženih umjetnika; Vlatka Oršanić, Anne-Marie Zeller, Tiziana Šojot, Lidija Horvat-Dunjko, Gerhard Zeller te kod ugledne europske pedagoginje Eve Blahove u Bratislavi.
Angažmani: HNK u Zagrebu; “Sestra Angelica”, G. Puccini, ” Gianni Schicchi”, G. Puccini, “La Traviata”, G. Verdi
HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci; ” Gianni Schicchi”, G. Puccini, „Ero sa onoga svijeta“ J. Gotovac
HNK u Splitu; “Carmen”, G. Bizet, “La Traviata”, G. Verdi, “Lucia di Lammermoor”, G. Donizetti, “Luisa Miller”, G. Verdi, „ Šišmiš“ , R. Strauss
HNK u Osijeku; „Ero sa onoga svijeta“ J. Gotovac
Splitsko ljeto; “ Norma”, V. Bellini
HNK u Šibeniku; “The Medium” G. C. Menotti
HNK u Šibeniku i HNK Ivana pl. Zajca; „The turn of the screw“ B. Britten

Pod ravnanjem maestra Pavla Dešpalja nastupila je sa Zadarskim komornim orkestrom, a pod dirigentskim vodstvom Julija Marića nastupila je sa Mostarskim simfonijskim orkestrom.
S Hrvatskim baroknim ansamblom, Zagrebačkim kvartetom i kvartetom „Porin“ izvela je “Stabat Mater”, G. B. Pergolesija. Umjetničke angažmane ostvarila je u sklopu Dana kršćanske kulture, Pasionske baštine i Glazbenih večeri u sv. Donatu. Članica je “ Hrvatskog društva glazbenih umjetnika”, a od 2004. do 2008. godine djelovala je kao samostalna umjetnica.
Pisala je glazbene osvrte za Glazbeni vjesnik i Hrvatsko slovo te putopise i glazbene osvrte za lokalni tjednik. Sudjelovala je u brojnim projektima HRT-a. Od siječnja 2007. do siječnja 2008. godine bavi se organizacijom kulturnih događanja za Grad Šibenik.
Od veljače 2008. godine zaposlena je u Hrvatskom narodnom kazalištu u Šibeniku te je nekoliko godina bila selektorica glazbenog dijela programa Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Bila je umjetnička voditeljica Festivala klasične glazbe “Musica appassionata”. Članica je Hrvatskog društva glazbenih umjetnika.
Svojim dolaskom u Šibenik pokrenula je koncertnu sezonu u Šibenskom kazalištu, koncertnu pretplatu, Ciklus predstavljanja šibenskih glazbenika, Međunarodni Vocal masterclass posvećen Majdi Radić te Festival klasične glazbe “Musica appassionata” posvećen Nevenu Belamariću.
Organizirala je i producirala te izvedbeno sudjelovala u brojnim koncertima, glazbeno- scenskim programima te naposljetku i u operama G. C. Menottija „The Medium“ u produkciji HNK u Šibeniku, prvoj opernoj produkciji nakon gotovo cijelog stoljeća, i „The turn of the screw“ B. Brittena.