Kalendar događanja

Bastien i Bastiena, W. A. Mozart- komična opera u jednom činu

Srijeda, 24/10/2018 20:00h
--------

SLOBODNA PRODAJA

--------

BASTIEN: Bože Jurić- Pešič (tenor)

BASTIENA: Tea Požgaj (sopran)

COLAS: Joško Tranfić

KLAVIR: Rozarja Samodol

 

Prijevod na hrvatski jezik i adaptacija teksta: Antun Petrušanec i Bože Jurić- Pešić


Bastien i Bastienne je operna jednočinka komično- pastirskog ugođaja koja traje svega 50 minuta. Opera Bastien i Bastienne je napisana za tri operna pjevača (tenora, soprana i basa) te jednog statista. U ovoj produkciji opere Bastien i Bastienne imate priliku čuti izvanredne operne soliste i magistre pjevanja, koji ujedno pjevaju i u Hrvatskom Narodnom Kazalištu u Splitu.

Mnoge studije dokazuju kako Mozartova glazba djeluje terapeutski, oslobađa kreativnost kod djece, pomaže kod poremećaja paženje pa čak i autizma te da djeca uz nju brže uče srtrane jezike.

 

 

  KUPI ULAZNICU ONLINE

kako je počeo rat na mom otoku

OPŠIRNIJE Četvrtak, 25/10/2018 20:00h
--------

SLOBODNA PRODAJA

--------

Gostovanje na Bobijevim danima smijeha-

festival komedija u čast velikom histrionu Josipu Bobiju Marottiju.

 

Koprodukcija HNK u Šibeniku i GDK ''Gavella''
AUTOR: Ivo i Vinko Brešan
REDATELJ: Dražen Ferenčina
IGRAJU: Boris Svrtan, Janko Rakoš, Jakov Bilić, Nenad Cvetko, Franka Klarić, Šime Bubica, Igor Kovač, Anica Kovačević, Ivan Grčić, Nikola Baće, Zoran Gogić


"Kako je počeo rat na mom otoku", film Vinka Brešana, nastao 1996. po scenariju Ive i Vinka Brešana, svojevrsna je prekretnica u hrvatskom filmu '90-ih – spojivši rat, odnosno njegov početak, kao temu sa žanrom komedije, "Otok" je uspio progovoriti o onome što smo tada proživljavali na humorističan način, prikupivši, dotad se činilo nevjerojatnih, 342 tisuće gledatelja. Redovi ispred kina i natpisi "Rasprodano" na blagajnama vjerojatna su posljedica činjenice da je ovaj film komunicirao i nasmijavao, analizirao i ironizirao, propustivši olakšavajući smijeh u nataloženu tamu. I pogled unatrag, više od 20 godina nakon kino-premijere, smješta ovaj rad među ponajbolja, najvitalnija ostvarenja naše kinematografije, zahvaljujući dinamično skrojenoj fabuli, živim, glumstvenim likovima s kojima se možemo poistovjetiti, dijalozima koji su nam se uspjeli upisati u kolektivnu memoriju, sugestivnoj tragikomičnoj atmosferi... A sada će "Otok" oživjeti i u kazalištu, u koprodukciji dvaju teatara - GDK "Gavella" i HNK u Šibeniku, kroz adaptaciju scenarija dramaturginje Željke Udovičić Pleština te u režiji Dražena Ferenčine. Jer ova u osnovi intimna priča, utkana u turbulentne društvene okolnosti jednog razdoblja koje nas je bez sumnje odredilo, ima nam – vjerujemo – što reći i danas, na pozornici.

 

LJEPOTICA IZ LEENANEA

OPŠIRNIJE Utorak, 06/11/2018 20:00h
--------

SLOBODNA PRODAJA

--------

Gostovanje u Zadru

 

HNK u Šibeniku
AUTOR: MARTIN MCDONAGH
REDATELJ: DRAŽEN FERENČINA
IGRAJU: Biserka Ipša, Franka Klarić, Jakov Bilić, Bojan Brajčić


Ljepotica iz Leenanea govori o pripovijedanju priče i važnosti pričanja priča i slušanja priča.

 Poput bilo koje uistinu dobre priče, priča o Mag Folan i njezinoj kćeri Maureen priča je koja utječe na slušatelja na nebrojene načine. Jedna će osoba stati na stranu majke, druga na stranu kćeri. Kako čujemo priču, ovisi o tome kako se sučeljava s našim osobnim pričama i do koje mjere možemo tolerirati vježbanje tih priča u našem unutarnjem oku, dok gledamo kako se druga priča odigrava na pozornici.

Priznajem, priča koja se odigrava, ili bolje urušava na pozornici, čudna je, ali s druge strane, takve su i mnoge naše osobne priče i istinite priče koje susrećemo svakog dana našeg života. 

Na površini, drama je o Maureen Folan, jednostavnoj i usamljenoj ženi u ranim četrdesetim godinama, i Mag, njezinoj manipulativnoj staroj majci, koja se stalno miješa u Maureenin život i odbija dopustiti kćeri da se zaljubi, čak i kada se pruži prilika u stvarnom obliku Rayjeva brata Patoa, koji bi htio Maureen za svoju ljepoticu. McDonagh prede priču vrlo oprezno i vrlo vješto s mnogim iznenađenjima i mnogim neočekivanim obratima i zaokretima te s mnogim nagradama pažljivom slušatelju. Kad vidimo kako Mag pali pozivnicu upućenu Maureen i presreće (i uništava) poštu namijenjenu njoj, mislimo kako točno znamo što se događa, tko je kriv, i kako srediti disfunkciju obitelji. Pogrešno, ili kako bi rekla naša djeca /unuci: „Da ne bi!“.

Što više vidimo i čujemo, shvaćamo kako disfunkcija te određene obitelji nije imala nimalo jednostavna. Tko je iz tog dueta majka-kći bacio prvi kamen? Imamo li posla s majkom-tiraninom koja kinji svoju kćer usidjelicu, ili zapravo imamo posla s majkom zaštitnicom koja spašava svoju psihotičnu kćer od sloma izazvanog obmanom? Kad Maureen definira svoj san kao biti bilo gdje samo ne to i bilo gdje samo ne ovdje, što je sadržaj tih snova? Snovi izgubljene mladosti i prilika ili snovi koji imaju noćnu moru čine ponešto pastoralnom po svojoj naravi? Zašto rana na Maginoj ruci neće zacijeliti? Zašto bi Maureen provodila toliko vremena kupujući kekse koja njezina majka ne voli, samo da bi je mučila? I, upravo kad pomisle da je nešto sveto u tom kućanstvu, zašto Mag prazni svoju noćnu posudu u kuhinjski sudoper? Tko je onaj munjeni u ovoj obitelji? Možda ćete do kraja drame imati neke odgovore.

 

kako je počeo rat na mom otoku

OPŠIRNIJE Četvrtak, 08/11/2018 20:00h
--------

SLOBODNA PRODAJA

--------

Predstava je na repertoaru GDK "Gavella" 8., 9., 10.,14. i 15. studenog 

 

Koprodukcija HNK u Šibeniku i GDK ''Gavella'' 
AUTOR: Ivo i Vinko Brešan
REDATELJ: Dražen Ferenčina
IGRAJU: Boris Svrtan, Janko Rakoš, Jakov Bilić, Nenad Cvetko, Franka Klarić, Šime Bubica, Igor Kovač, Anica Kovačević, Ivan Grčić, Nikola Baće, Zoran Gogić


"Kako je počeo rat na mom otoku", film Vinka Brešana, nastao 1996. po scenariju Ive i Vinka Brešana, svojevrsna je prekretnica u hrvatskom filmu '90-ih – spojivši rat, odnosno njegov početak, kao temu sa žanrom komedije, "Otok" je uspio progovoriti o onome što smo tada proživljavali na humorističan način, prikupivši, dotad se činilo nevjerojatnih, 342 tisuće gledatelja. Redovi ispred kina i natpisi "Rasprodano" na blagajnama vjerojatna su posljedica činjenice da je ovaj film komunicirao i nasmijavao, analizirao i ironizirao, propustivši olakšavajući smijeh u nataloženu tamu. I pogled unatrag, više od 20 godina nakon kino-premijere, smješta ovaj rad među ponajbolja, najvitalnija ostvarenja naše kinematografije, zahvaljujući dinamično skrojenoj fabuli, živim, glumstvenim likovima s kojima se možemo poistovjetiti, dijalozima koji su nam se uspjeli upisati u kolektivnu memoriju, sugestivnoj tragikomičnoj atmosferi... A sada će "Otok" oživjeti i u kazalištu, u koprodukciji dvaju teatara - GDK "Gavella" i HNK u Šibeniku, kroz adaptaciju scenarija dramaturginje Željke Udovičić Pleština te u režiji Dražena Ferenčine. Jer ova u osnovi intimna priča, utkana u turbulentne društvene okolnosti jednog razdoblja koje nas je bez sumnje odredilo, ima nam – vjerujemo – što reći i danas, na pozornici.

 

SVE O ŽENAMA

Ponedjeljak, 12/11/2018 20:00h
--------

PROGRAM PRETPLATE / SLOBODNA PRODAJA

--------

Teatar Gavran

Autor: Miro Gavran

Režija: Mladena Gavran

Glume: Lana Gojak, Kristina Krepela, Mirela Videk Hranjec/Katarina Arbanas


Gavranova komedija "Sve o ženama" najizvođeniji je Gavranov kazališni tekst, premijerno igran diljem svijeta, od Buenos Airesa, Rio de Janeira, Los Angelesa i New Yorka, pa sve do Pariza, Praga, Bratislave, Moskve, Mumbaia, Varšave, Krakova, Ljubljane, Sarajeva, Mostara, Klaipede, Trnave, Prištine, Novosibirska, Bangalorea... Nakon pedeset premijera i tri tisuće repriza, koje su imale više od sedamsto tisuća gledatelja, ova komedija ponovno se igra u Hrvatskoj. Režiju potpisuje Mladena Gavran koja je 2000.godine glumila u praizvedbi ovoga teksta u zagrebačkom Epilog Teatru.
Provjerite što je to toliko neodoljivo u predstavi o suvremenim ženama, u kojoj se humor i emocije na neobičan način isprepleću kroz pet različitih priča, uz pomoć atraktivnih glumačkih transformacija vodeći vas prema neodoljivoj kazališnoj čaroliji. Pred vama su tri sjajne glumice u dinamičnoj, zabavnoj i dirljivoj priči koja nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
 

 

  KUPI ULAZNICU ONLINE

kako je počeo rat na mom otoku

OPŠIRNIJE Srijeda, 28/11/2018 20:00h
--------

SLOBODNA PRODAJA

--------

Koprodukcija HNK u Šibeniku i GDK ''Gavella''
AUTOR: Ivo i Vinko Brešan
REDATELJ: Dražen Ferenčina
IGRAJU: Boris Svrtan, Janko Rakoš, Jakov Bilić, Nenad Cvetko, Franka Klarić, Šime Bubica, Igor Kovač, Anica Kovačević, Ivan Grčić, Nikola Baće, Zoran Gogić


"Kako je počeo rat na mom otoku", film Vinka Brešana, nastao 1996. po scenariju Ive i Vinka Brešana, svojevrsna je prekretnica u hrvatskom filmu '90-ih – spojivši rat, odnosno njegov početak, kao temu sa žanrom komedije, "Otok" je uspio progovoriti o onome što smo tada proživljavali na humorističan način, prikupivši, dotad se činilo nevjerojatnih, 342 tisuće gledatelja. Redovi ispred kina i natpisi "Rasprodano" na blagajnama vjerojatna su posljedica činjenice da je ovaj film komunicirao i nasmijavao, analizirao i ironizirao, propustivši olakšavajući smijeh u nataloženu tamu. I pogled unatrag, više od 20 godina nakon kino-premijere, smješta ovaj rad među ponajbolja, najvitalnija ostvarenja naše kinematografije, zahvaljujući dinamično skrojenoj fabuli, živim, glumstvenim likovima s kojima se možemo poistovjetiti, dijalozima koji su nam se uspjeli upisati u kolektivnu memoriju, sugestivnoj tragikomičnoj atmosferi... A sada će "Otok" oživjeti i u kazalištu, u koprodukciji dvaju teatara - GDK "Gavella" i HNK u Šibeniku, kroz adaptaciju scenarija dramaturginje Željke Udovičić Pleština te u režiji Dražena Ferenčine. Jer ova u osnovi intimna priča, utkana u turbulentne društvene okolnosti jednog razdoblja koje nas je bez sumnje odredilo, ima nam – vjerujemo – što reći i danas, na pozornici.

 

  KUPI ULAZNICU ONLINE

kako je počeo rat na mom otoku

OPŠIRNIJE Četvrtak, 29/11/2018 20:00h
--------

SLOBODNA PRODAJA

--------

Koprodukcija HNK u Šibeniku i GDK ''Gavella''
AUTOR: Ivo i Vinko Brešan
REDATELJ: Dražen Ferenčina
IGRAJU: Boris Svrtan, Janko Rakoš, Jakov Bilić, Nenad Cvetko, Franka Klarić, Šime Bubica, Igor Kovač, Anica Kovačević, Ivan Grčić, Nikola Baće, Zoran Gogić


"Kako je počeo rat na mom otoku", film Vinka Brešana, nastao 1996. po scenariju Ive i Vinka Brešana, svojevrsna je prekretnica u hrvatskom filmu '90-ih – spojivši rat, odnosno njegov početak, kao temu sa žanrom komedije, "Otok" je uspio progovoriti o onome što smo tada proživljavali na humorističan način, prikupivši, dotad se činilo nevjerojatnih, 342 tisuće gledatelja. Redovi ispred kina i natpisi "Rasprodano" na blagajnama vjerojatna su posljedica činjenice da je ovaj film komunicirao i nasmijavao, analizirao i ironizirao, propustivši olakšavajući smijeh u nataloženu tamu. I pogled unatrag, više od 20 godina nakon kino-premijere, smješta ovaj rad među ponajbolja, najvitalnija ostvarenja naše kinematografije, zahvaljujući dinamično skrojenoj fabuli, živim, glumstvenim likovima s kojima se možemo poistovjetiti, dijalozima koji su nam se uspjeli upisati u kolektivnu memoriju, sugestivnoj tragikomičnoj atmosferi... A sada će "Otok" oživjeti i u kazalištu, u koprodukciji dvaju teatara - GDK "Gavella" i HNK u Šibeniku, kroz adaptaciju scenarija dramaturginje Željke Udovičić Pleština te u režiji Dražena Ferenčine. Jer ova u osnovi intimna priča, utkana u turbulentne društvene okolnosti jednog razdoblja koje nas je bez sumnje odredilo, ima nam – vjerujemo – što reći i danas, na pozornici.

 

  KUPI ULAZNICU ONLINE

LJEPOTICA IZ LEENANEA

OPŠIRNIJE Utorak, 04/12/2018 20:00h
--------

SLOBODNA PRODAJA

--------

Gostovanje u Splitu

 

HNK u Šibeniku
AUTOR: MARTIN MCDONAGH
REDATELJ: DRAŽEN FERENČINA
IGRAJU: Biserka Ipša, Franka Klarić, Jakov Bilić, Bojan Brajčić 


Ljepotica iz Leenanea govori o pripovijedanju priče i važnosti pričanja priča i slušanja priča.

 Poput bilo koje uistinu dobre priče, priča o Mag Folan i njezinoj kćeri Maureen priča je koja utječe na slušatelja na nebrojene načine. Jedna će osoba stati na stranu majke, druga na stranu kćeri. Kako čujemo priču, ovisi o tome kako se sučeljava s našim osobnim pričama i do koje mjere možemo tolerirati vježbanje tih priča u našem unutarnjem oku, dok gledamo kako se druga priča odigrava na pozornici.

Priznajem, priča koja se odigrava, ili bolje urušava na pozornici, čudna je, ali s druge strane, takve su i mnoge naše osobne priče i istinite priče koje susrećemo svakog dana našeg života. 

Na površini, drama je o Maureen Folan, jednostavnoj i usamljenoj ženi u ranim četrdesetim godinama, i Mag, njezinoj manipulativnoj staroj majci, koja se stalno miješa u Maureenin život i odbija dopustiti kćeri da se zaljubi, čak i kada se pruži prilika u stvarnom obliku Rayjeva brata Patoa, koji bi htio Maureen za svoju ljepoticu. McDonagh prede priču vrlo oprezno i vrlo vješto s mnogim iznenađenjima i mnogim neočekivanim obratima i zaokretima te s mnogim nagradama pažljivom slušatelju. Kad vidimo kako Mag pali pozivnicu upućenu Maureen i presreće (i uništava) poštu namijenjenu njoj, mislimo kako točno znamo što se događa, tko je kriv, i kako srediti disfunkciju obitelji. Pogrešno, ili kako bi rekla naša djeca /unuci: „Da ne bi!“.

Što više vidimo i čujemo, shvaćamo kako disfunkcija te određene obitelji nije imala nimalo jednostavna. Tko je iz tog dueta majka-kći bacio prvi kamen? Imamo li posla s majkom-tiraninom koja kinji svoju kćer usidjelicu, ili zapravo imamo posla s majkom zaštitnicom koja spašava svoju psihotičnu kćer od sloma izazvanog obmanom? Kad Maureen definira svoj san kao biti bilo gdje samo ne to i bilo gdje samo ne ovdje, što je sadržaj tih snova? Snovi izgubljene mladosti i prilika ili snovi koji imaju noćnu moru čine ponešto pastoralnom po svojoj naravi? Zašto rana na Maginoj ruci neće zacijeliti? Zašto bi Maureen provodila toliko vremena kupujući kekse koja njezina majka ne voli, samo da bi je mučila? I, upravo kad pomisle da je nešto sveto u tom kućanstvu, zašto Mag prazni svoju noćnu posudu u kuhinjski sudoper? Tko je onaj munjeni u ovoj obitelji? Možda ćete do kraja drame imati neke odgovore.