Energetska obnova zgrade
Hrvatskog narodnog kazališta u Šibeniku

HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U ŠIBENIKU

BOJAN BRAJČIĆ

BOJAN BAJCIC glumacki ansambl

BOJAN BRAJČIĆ

Bojan Brajčić je rođen u Splitu 1991. godine. Nakon završene gimnazije „Marko Marulić“, upisao je Umjetničku akademiju u Splitu, odsjek Gluma gdje je magistrirao 2014. godine u klasi izv. prof. Milana Štrljića. Kazališnu režiju i radiofoniju magistrirao je 2022. godine na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu, kod mentora izv. prof. Tomislava Pavkovića.

Glumom se počeo baviti u Gradskom kazalištu mladih 2002. godine u sklopu dramskog studija. Sudjelovao je na međunarodnom susretu nadarene djece EDERED u Irskoj 2005. godine.

Za vrijeme studija i nakon njega ostvario je preko 30 kazališnih produkcija kao glumac u HNK Split, HNK Šibenik, HNK Zadar i GKM Split, a najznačajnije su: „Kontra progresa“, „Amerikanska jahta u splitskoj luci“, „Peer Gynt“, „Majka Courage i njezina djeca“, „Nevidljivi gradovi“, „Mletački trgovac“ (HNK Split), „Arhimedov zakon“, „Ljepotica iz Leenanea“ (HNK Šibenik), „Umjetnost intervjua“ (HNK Zadar), „Dica“,  „Zbunjoza“ i „Psi, pare, pištolji“ (GKM Split). Surađivao je s redateljima: Dušan Jovanović, Rene Medvešek, Nenni Delmestre, Dora Ruždjak Podolski, Goran Golovko, Samo M. Strelec, Olja Lozica, Aleksandar Ogarjov, Nina Kleflin, Dražen Ferenčina, Dario Harjaček, Ivan Plazibat, i dr.
Nominiran je tri puta za Nagradu hrvatskog glumišta, a istu  je osvojio dva puta: za najbolje glumačko ostvarenje u lutkarskoj predstavi ili predstavi za djecu i mlade – Muška uloga (Dica, D. Harjaček, 2016.) i za najbolje umjetničko ostvarenje – Drama – Sporedna muška uloga (Psi, pare, pištolji, I. Plazibat, 2021.).
Do sada je ostvario i nekoliko filmskih uloga. Najznačajnija je uloga Nikole Zeta u filmu „Ribanje i ribarsko prigovaranje“ redatelja Milana Trenca, zatim uloga Zoke u „Šestom autobusu“, te manje uloge u filmu „General“ i kratkim filmovima “Tlo pod nogama“ Sonje Tarokić i „Ultra“ Igora Jelinovića.
Kao režiser i/ili dramaturg je režirao četiri režijska ispita na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu. U GKM Split režirao je „Priče iz davnine“ Ivane Brlić Mažuranić i „Prve Dame“ Wernera Schwaba. U GKL Split režirao je predstavu „Kako rastu djeca“ autora Grigora Viteza/Belmonda Miliše.
Iako po vokaciji glumac – redatelj, kreativne izazove traži i u glazbenom izričaju (svira gitaru i klavir, sklada popularnu i scensku glazbu), te literarnom izričaju (piše drame- prvijenac “Circulus Vitiosus” je objavljen na stranicama HNK Split kao djelo s izrazitom dramskom kvalitetom i kasnije postavljen u KMD Dubrovnik, a drama „Aleks“ je putem natječaja „Marin Držić“ preporučena zbog svoje kvalitete kao potencijalno uprizorenje).